پسر من اسمش شاهانه خیلی دنبال اسمی گشتم ک ب شاهان بیاد اما اسم دختر ک ب دلم بشینه خوشم نیومد تصمیم گرفتم بزارم پناه
نه والا اصلا
نه اصلا
نه عزیزم
به نظر منم اینکه اسمشون به هم شبیه باشه اهمیت نداره فقط اسمش قشنگ باشه و معنیش
نه😕.
یا ارشیدا
آروشا بیشتر میاد
حتما که نباید اسم بچه ها بهم بیاد دوقلو که نیستند بعد بزرگم بشن شخصیت های جدا میشن بنظرم هر اسمی دوست داری بزار
حالا اگه نیادم مهم نیس،اسم قشنگیه،فقط خیلی زیاد شده ها
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.