خانوما نظرتون به اسم لیانا؟؟

۷ پاسخ

ازون اسماس ک قدیم و جدید نداره و همیشه مده

ماهم جزو گزینه هامونه ولی یکی از آشناها ۱۰سال پیش گذاشته منم ی جوریم اماشوهرم دوست داره ..هانا داریم من میگم لنا شوهرم میکه هلیا یا لیانا فعلا جنگی هستیم😂

من دوست دارم زیباست

منم دوستش دارم چون بر وزن اسم خودم هست نمی‌خوام بزارم

قشنگه میتونی لی لی هم صداش کنی 😍

قشنگه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان Liya مامان Liya ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری