من یه شیشه بی بی لند گرفتم نی انتی کولیک داره و ازش زیاد میومد دخترم نتونست باهاش شیر بخوره گذاشتمش برای اب و اب میوه راحت میخوره با لیوان همش میریزه گاهی هم بیرون باشم با نی میدم چون اونو مک زده بلده نی زخیمو هم مک میزنه
با لیوان و نی
لیوان
با لیوان آب خوری
لیوان
شیشه شیر فقط شیرو دوس داره باهاش بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.