۵ پاسخ

من یه شیشه بی بی لند گرفتم نی انتی کولیک داره و ازش زیاد میومد دخترم نتونست باهاش شیر بخوره گذاشتمش برای اب و اب میوه راحت میخوره با لیوان همش میریزه گاهی هم بیرون باشم با نی میدم چون اونو مک زده بلده نی زخیمو هم مک میزنه

با لیوان و نی

لیوان

با لیوان آب خوری

تصویر

لیوان
شیشه شیر فقط شیرو دوس داره باهاش بخوره

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی