۳ پاسخ

من گرد خورد میکنم تو روغن با نمک و یکم فلفل سرخ میکنم مثل سیب زمینی سرخ کرده

بزن سر سیخ خالی خالی😋😋😋😋😋

من پیاز داغ گرفتم زردچوبه زدم بعد اونا رو مکعبی کوچولو خرد کردم ریختم داخلش یکم که تفت خورد یکم رب گوجه هم زدم بعد درشو گذاشتم جا بیفته

سوال های مرتبط

彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری