دخترمنم ۲۴۰۰بود بدوتولدش الان شده ۴۵۰۰
دیکه طبیعی رشد کرده این ماه آخری ۲۰۰ کم داره
باید ماهی یککیلو برنبالا
آره خوبه خداروشکر
نسبت به تولدش عالیه عزیزم خداراشکر
فکر کنم کمه آخه پسرم که چهارم دوماهش شد ۵۵۰۰ بود
دختر منم ۲۳۰۰ دنیا اومد البت بعدش ۴۰۰ گرم کم کرد شد ۱۹۰۰
۳ماهگی ۴کیلو بود دکتر گف خوبه
عالیه
فکر میکنم خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.