من شب ساعت ۱۲ عوض می کنم تا صب که ساعت ۷ اینا بیدار بشا لوض نمیکنم
براش زیر انداز تعویض پوشک یکبار مصرف بخر هر بار بنداز زیرش روی پاشم یه پارچه بنداز بزار باز باشه هر بارم که پوشک میکنی تا سوختگی خوب نشده یبار کرم کالاندولا و یبار زینک اکساید بزن فراوان بزن زود خوب میشه بع اینکه سوختگیش خوب شد ار چند بار یبار کالاندولا بزن
شب اگ مدفوع کن اره ولی جیش ن چون ۱۲ شب عوض میکنم ۵ صبح باز عوض میکنم واسه سوختگی کالاندوا بزن.پارچه بزار لای پاش شلوار تنش کن و زیرش دشکچه بنداز
من آخر شب عوض میکنم تا صبح که بیدار میشه شبا زیاد جیش نمیکنه
اگر زیاد میسوزه شاید پوشک بهش نمیسازه عوض کن ببین بهتر میشه
روفرشی پهن کن روی فرشت..تشک تعویض پهن کن زیز پاش یه خشککن هم بنداز روی پاهاش شبا هم من تعویض نمیکنم ولی کرم فراوون میزنم
زیر انداز زیرش پهن کن روی اونم پلاستیک مخصوص بنداز یه خشک کن هم بنداز بچه رو خوابوندی دورش کن راحت جای هم کثیف نمیشه
شب اگ پی پی کنه عوض میکنم اگه نه دیگه صبح زود که واس شیر پا میشه عوض میکنم هر بار باز و بسته کردن هم سودوکرم میزنم
هر چهارساعت عوض کنه نمی سوزه
یه تاپیک درباره پماد سوختگی دارم اونو بخون
سلام دختر منم مدام عرق سوز میشد هر نوع کرمی بود براش زدم
سودو کرم -کرم جادویی صبا مد -کالاندولا-زینک -ولی اصلا خوب نمیشد
پماد چشمی هیدروکورتیزون و تریامانسیون براش زدم سریع خوب شد و پودر بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.