۴ پاسخ

مبارکه گلم ان‌شاءالله که خودتون و بچه‌تون سالم و سرحال باشین
اگه شیر خودت رو میدی دکتر به من گفت چند قطره هم کافیه چون هم معده نوزاد خیلی کوچیکه ولی برای شیر خشک بیست سی‌سی

دوساعتی یکبار به مدت بیست دقیقه بده بخوره قند بچه نیوفته

عزیزم هر دوساعت باید بیدار کنی شیر بدی قندش نیوفته

۳۰سی سی ویک پیمانه شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی