۷ پاسخ

اره من رفتم برای چکاب بعد زایمان ازمایش تیرویید و کم خونی و ویتامین د و اینجور چیزا

من تازه امروز تونستم برم🥲

ن منم نرفتم فقط بعد ده روز گفت بیا رفتم دید اوکی بود کشیدن بخیه هم نداشتم دیگ هم نگفت ک بیا

منم نرفتم

ن من اصلا نرفتم

به من گفته بود بعد یه ماه بیا حالا فردا میرم پیشش

من تازه برای چکاب رفتم
آزمایش قند و تیروئید و چربی و… هم نوشت برام

سوال های مرتبط