اره من رفتم برای چکاب بعد زایمان ازمایش تیرویید و کم خونی و ویتامین د و اینجور چیزا
من تازه امروز تونستم برم🥲
ن منم نرفتم فقط بعد ده روز گفت بیا رفتم دید اوکی بود کشیدن بخیه هم نداشتم دیگ هم نگفت ک بیا
منم نرفتم
ن من اصلا نرفتم
به من گفته بود بعد یه ماه بیا حالا فردا میرم پیشش
من تازه برای چکاب رفتم
آزمایش قند و تیروئید و چربی و… هم نوشت برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.