به خاطر بافتش باید با اب یا شیر رقیق تر کنی عزیزم
اگه خوب نمیخوره توی فرنی یاسوپ رنده کن بده بخوره
با شیرخشک رقیقش کن اینجوری میماسه تو گلو نمیتونه قورت بده
نه رفلاکس گگ از ماه 5 ازبین میره تو این بچه ها ازبین نرفته یادیر میره
احتنالا سفت بوده نتونسته بخوره
ن بافت غذا وقتی تغییر میکنه عق میزنن
و طبیعیه
واکنش بدنشونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.