خانما شکم من پایینه یا من اینجوری احساس میکنم؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

نبابا کجاپاایینه

ن عزیزم پایین نیست برای منم همین شکلیه

آسمان

اصلا پایین نیست

شکم منم دقیقا همین شکلیه

مال منم ترک نخورده اصلا همینجوری هم پاهام هم شکمم هم پهلو اصلا
هیچی هم نزدم بخدا 😂😂😂

سلام ببخشید ی سوال شما شکمتون ترک نخورده آیا از چیزی استفاده کردین

نه عزیزم پایین نیست

سوال های مرتبط

مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی