با زدن درست نمیشه که هیچ لجبازتر هم میشه باید صبوری کنیم تا این سن بگذره ، وقتی خیلی عصبانی میشی بگو بهش الان عصبانیم و برو تو اتاق دیگه یه کم تنها بمون
عزیزم تمام لج بازی ها و حرف گوش ندادن ها از پروسه های سنی بچه هست و باید ازش بگذره صبور باش
لجبازش نکن باب میلش باش
والا به من ثابت شد بچه بلید دو تا عصبانیت از مادر ببینه واگرنه هیچ همکاری نمیکنه
فقط پشت باسنش رو بزن خدایی نکرده سر و صورتش نزن یا بگو بره تو اتاق
تو تنها نیستی عزیزم❤️
پسر منم همینه فقط دارم تحمل میکنم🤦🏻♀️
اقتضای سنشونه ک اینقد لجباز میشن توی این سن
دارن مستقل شدن رو تحربه میکنن
سعی کن صبور تر باشی گلی 😘
وای دقیقا منم از دست پسرم رد دادم. فقط لج میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.