سلام خانما قرص دیمن هیدرنات مصرف کردید خوبه

۳ پاسخ

من دو هفتس میخورم تا حدودی کنترل میکنه تهوعمو

من دکتر برام نوشت ولی کله بدنم میفته خارش میخورم دیگه دمیترون استفاده میکنم عالیه

من هرشب میخورم خواب آوره ولی خوب تهوع هم دارم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری