اوجش ۴ تا ۶ ماهه
منم ب شدت میریزه
واایی منم😑💔
منم همینطورم
سویق پوست و مو بخور خیلی جوابه
من از سه تا شش ماهگی موهام به شدت ریخت طوری که شونه پر از مو میشد ولی فکر کنم بعدش در میان
من از زمانی ک ازمایشم مثبت شد کاملا ریزش موهام قط شد تا الان ک بچم ۳ ماهشه ریزش ندارم بخاطر مکملا
منم همینطور بودم البته الان بهترم و دارم قرص میخورم و بیبی هیر دراوردم
منم همینطور وقتی موهامو شونه میکنم نصف موهام میاد داخل شونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.