وتی موهام وحشتناک میریزن کچل شدم😱😐😭

۹ پاسخ

اوجش ۴ تا ۶ ماهه

منم ب شدت میریزه

واایی منم😑💔

منم همینطورم

سویق پوست و مو بخور خیلی جوابه

من از سه تا شش ماهگی موهام به شدت ریخت طوری که شونه پر از مو میشد ولی فکر کنم بعدش در میان

من از زمانی ک ازمایشم مثبت شد کاملا ریزش موهام قط شد تا الان ک بچم ۳ ماهشه ریزش ندارم بخاطر مکملا

منم همینطور بودم البته الان بهترم و دارم قرص میخورم و بیبی هیر دراوردم

منم همینطور وقتی موهامو شونه میکنم نصف موهام میاد داخل شونه

سوال های مرتبط