دکتر رفتی ؟
اگه خودت و شوهرت سالمید فقط صبر کن و استرس به هیچ عنوان نداشته باش چون هورمون استرس مانع از لقاح میشه روزای نزدیک به تخمک گذاریتم یک شب درمیان نزدیکی کن...حالت طبیعی برای افراد سالم تا یکساله...آروم باش و امیدت به خدا باشه...میتونی ام آی یو آی انجام بدی..یه روش کمک باروریه البته اگه وضعیت تخمکات خوبه و تخمک بالغ داری
من چی بگم سه سال منتظرم
باید صبور باشی گلم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.