۴ پاسخ

دکتر رفتی ؟

اگه خودت و شوهرت سالمید فقط صبر کن و استرس به هیچ عنوان نداشته باش چون هورمون استرس مانع از لقاح میشه روزای نزدیک به تخمک گذاریتم یک شب درمیان نزدیکی کن...حالت طبیعی برای افراد سالم تا یکساله...آروم باش و امیدت به خدا باشه...میتونی ام آی یو آی انجام بدی..یه روش کمک باروریه البته اگه وضعیت تخمکات خوبه و تخمک بالغ داری

من چی بگم سه سال منتظرم

باید صبور باشی گلم..

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری
رویا رویا قصد بارداری
مامانِ هدیه🤎✨ مامانِ هدیه🤎✨ قصد بارداری