من تا ۲۰ روز اینا که بخیم ببوفته کامل یکم احساس سختی داشت فقط
برا منم هر ازگاهی جای بخیم یکم درد داره تا ۱ ماه دردای ریز داره ولی خوب میشه
من هنوز درد دارم چه توقعی داری البته من چون دخترم بستری بود و کولیکم داره اصلا استراحت نداشتم
بهبودش زمان میبره، جای حساسیه
من هنوزم جای بخیه ام درد میکنه. میگن تا شش ماه طبیعی است
بعد از ٢ ماه خوب ميشي
طبیعیه اخه منم هنوز درد دارم برا منم گفتن جذبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.