۷ پاسخ

من تا ۲۰ روز اینا که بخیم ببوفته کامل یکم احساس سختی داشت فقط

برا منم هر ازگاهی جای بخیم یکم درد داره تا ۱ ماه دردای ریز داره ولی خوب میشه

من هنوز درد دارم چه توقعی داری البته من چون دخترم بستری بود و کولیکم داره اصلا استراحت نداشتم

بهبودش زمان میبره، جای حساسیه

من هنوزم جای بخیه ام درد میکنه. میگن تا شش ماه طبیعی است

بعد از ٢ ماه خوب ميشي

طبیعیه اخه منم هنوز درد دارم برا منم گفتن جذبیه

سوال های مرتبط