۲۸ پاسخ

دایی ها عشقن

دایی ها عشقننن🥹😍

دخترمن دایی نداره😔نوه هامم ندارن دراینده

دختر من عموش ۳ ساله هست داییش کلاس چهارم🤣یکی باید برا خودشون چیز بگیره ولی تا دلت بخاد خالش براش گیرمو و گل سر و اینجور چیزا میخره

بچه من دایی نداره :)
هیییی خودمون داداش نداشتیم
خداکنه بچمون داداش داشته باشه

خدا حفظش کنه❤️
مثل داداش من 😁😁
خدا نکنه دخترم ازش چیزی بخواد زمین و زمان بهم میدوزه تا فراهم کنه😅😅

عزیزم نوش جانش، دایی بامعرفتی داره

نوش جانش

الهی بگردم 🥹♥️
دایی مهربون🥹♥️

وای مثل داداش من 🫠🫠عاشقشم

دایی مهراد کلاس دومه 😁 تازه همیشه خودم براش خوراکی و اینا هم می خرم 😄

خداحفظش کنه برات عزیزممم
هردوشون❤

پخش کن تو گهواره🤣🤣

به به نوش جونش✨
آفرین دایی مهربون

صدتا عمو بمیرن یه دایی تب نکنه 😍😂

بچه من هم دایی نداره

داداش منم هر چند وقت برای بچم لباس میخره🥰🥰🥰

عزیززززم

دقيقا مثل دايي پسرم😂🥺😍

دختر من دایی نداره😊

سلام عزیزم شیرماجان از کجا میگیرن واسه چی خوبه میشه راهنمایی کنی

اووووه 😆😆😆😆

دمش گررررررررررررررم

برا یکساله میدی؟؟

نوش جانش بشه
دست داییش هم درد نکنه
بجای شیرخشک ماجان میخوره یا برا درست کردن میان وعده استفاده میکنی؟
من اصلا خوشم نیومد از مزه ماجان نمیدونم چرا

الهی خداحفظش کنه عزیزم
داداش منم اینجوریه هر موقع میاد دیدن مه چهره براش عروسک می‌خره میاره

چنده عزیزم

خوش ب حالش🤕😂

سوال های مرتبط

مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عــــسلچه🍯 مامان عــــسلچه🍯 ۱۸ ماهگی