۷ پاسخ

عزیزم اینا رابهشون میگن سوسک آلمانی فقط فقط،هم باخمیر برسودا ریشه کن میشن ازداروخانه ها بگیر یعنی یه عمردعام میکنی

سوسک کابینت هست اینا پود رو خمیر از داروخونه بگیر همه جا بزن

وایییی اینا رو نکشی زیاد بشن زندگیت داغون میشه زیاد میشن تا توی دستگاه های برقیتم میرن سالها خونه مامانم درگیرش بودیم .یه پماد هست مثل کرمه اسمش نبرد هست از سموم کشاورزی بخر مثل نخود گلوله کن بمال همجا بیشتر اشپزخونه اون پشت مشتا اون کرم رو پیدا کنی عالیه جنازه سوسکا رو هم دگ نمیبینی .اسپری کامنم خوبه فقط بوش بده و کثیف کاریه

ی هفته‌خونه نباش میای میبنی خبری ازشون نیس

واییی مور مور شدممم😖😖😖 از سوسک متنفرممم... خمیر برسودا عالیه زودتر بگیر از شرشون خلاص شی

از فاضلاب میاد

از داروخانه یک سم بگیر شبیه خمیر دندون هست کناره های خونه و جای چاه کمی بزن کلا از بین میرن

سوال های مرتبط