۳ پاسخ

ای خداااا ینی میشههه میشهوبرام دعا کنید

حتمااا برو تیتر بتا بده

چون علائم نداری فکر میکنی باردار نیستی؟ خب خیلیااااا اوایل بارداری علائمی ندارن ... تست هم زود زدی به نظرم .. برو ازمایش خون بده مطمئن شو باردار نیستی

سوال های مرتبط