تاچندروز بعدسزارین باید انوکسا بزنیم

۶ پاسخ

من تا چهل روزگی باید بزنم

دکتر تشخیص میده هر چندتا گفت باید بزنی

مگ نباید قبل زایمان قط کنییم،؟اونجوری ک خونمون خیلی شل میشه خونریزی زیادنمیشه؟

ب من نداده چرا

۱۰ روز زدم من

ب من گفت ده روز

سوال های مرتبط

مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی