۳ پاسخ

اره من خوردم شب آخر شب زایدم ، اول اسهال میشی‌ بعد صاف میشه تموم میشه ، دردا میاد کم کم

برا چی میخورن؟

من از دکترم پرسیدم گفت نخور فقط روز آخر میتونی بخوری 😐 حالا روز آخر کیه خدا میدونه🫥

سوال های مرتبط