خانما علت اینک بچه زیر سینه خابش میبره چیه؟

۲ پاسخ

اولا که لذت بخشه براشون شیر خوردن و چون سیر میشن همونجا میخوابن و چون بغل ما براشون گرم و نرمه و احساس آرامش میکنن ریلکس میکنن اونجا

دختر منم انگار بیهوش میشه😂😂 بعد که سینه رو بیرون میارم چند دقیقه بعد بیدار میشه
شنیدم میگن بخاطر آرامشی که میگیره از بغل مادر خوابش می‌بره‌

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی