دخترم زردیش ۲۴بود بستری بود هزارتا دوا دکتر کردیم نشد
یکی بهم گفت انار بچکون
یدون انار بریز دهنش خیلی معجزه میکنه
یکی از عذاب اور ترین مرحله های زندگیم اون روزا بود
ای ننه ایشالا زود خوب بشی کوشولو😍
الهی عزیزم ایشالا زودتر خوب بشه
خیلییییی.... دختر من روز ۳ تولدش زردی گرفت گذاشتم دستگاه
باز همین چند روز پیش رفت بالا زردیش دوباره دستگاه گرفتم
متاسفانه نمیمونه سری اول ۴ ساعت موند وقت
این بار ۸ ساعت ....
امید وارم دیگه بالا نره خودم خیلی رعایت میکنم برا بچمم قطرع شیرخشت گرفتم میدم بهش ....
من سه شب خواب ازم حرام بود
الهی انشالله ک زود خوب میشه
آره واقعا خیلی بده
من اصلا دیگه از هرچی رنگ زرده متنفرم
ای جان خدا
انشاءالله زودی بگذره و خوب بشه نی نی کوچولو❤️🐥
بگردم🥲ایشالا زود خوب شه
ای ننه کونشو🥹😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.