اراک سزارین پیش کی بدم؟؟کی کارش خوبه؟؟،

۴ پاسخ

فرزین نیا و داداشی هم فکر کنم پول بدی بیان ولی بیمارستان خصوصی

بهارک سلطانی خیلی مهربون وصبور و کارش عالیه

طبیعی زایمان کن ارزون تر پات درمیاد
تو بیمارستان دولتی رایگانه

سزارین دومم

سوال های مرتبط