یسری شیر خشکا کم شده ولی بگردی پیدا میشه
این قضیه کمبود شیر خشک همیشه هست
ب دخترم بیومیل پلاس ۱میدادم شماره یک قحطی اومد از تهران و ساری و مشهد بزور فامیلام پیدا میکردن میفرستادن بعد یمدت پیدا میشد
باز دو شروع کردم اوایل بود این یماه اخر شماره دو پیدا نمیشد بزور پیدا کردم دیگه دو هفته مونده بود یکسالش بشه کلا پیدا نکردم سه دادم
الان سه هم سخت پیدا میشه
تو شهر ما کمه خیلیییی کمه ولی شهر مامانم اینا شماره سه هست یدونه یدونه میدن
همیشه این شیر خشک فکر مامانا رو خراب میکنه بعد یسری ادم داغون میان میگن شیر خشک دادی خودتو راحت کردی!
هست گرون کردن
چرا عزیزم هست
داروخونه ها پره
من الان ۶ شیر خشک دارم گفتم شاید تموم بشه نیست چکار کنم بچم بیشتراش غذا میخوره تا شیر خداروشکر ولی ولی هم میخواد خدا کنه که هست
نه عزیزم هست،من سهمیه بچه ام رو از اهواز کامل گرفتم
شوهرم کل داروخونههای اطرافمون رو گشت به زور چند قوطی پیدا کرد اونم دولتی نبود آزاد قوطی ۳۰۰ گرفته بود🙄
من پریروز خریدم سهمیه ای 4تا دادن نان 3
والا من امروز دوتا آپتامیل خریدم
من به پسرم بیومیل دو میدم پیدا نکردم شوهرم سوپرامیل گرفت امیدوارم بهش بسازه
هست امروز انگار ارزون کردن من گرفتم
ماه قبل .گرفتم ۳۵۰
امروز ۲۴۵
هست بگردی پیدا میشه
نه اینطوری نیست ، هرچند وقت یه برند توزیع نمیشه ، باز دوباره زیاد میشه
من شهرمون نان پیدا نکردم
مامان ارکان اون گروهت رو بی زحمت بده عضو بشم عشقم
کجای اهوازی
جدی چرا نیستتتتت
هیچی بعید نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.