اجباری نیست و اختیاریه
همونمهد کودکه هیچ جا هم ثبت نمیشه که مثلا فلان بچه رفته اون یکی نرفته
ببین نه پیش یک نه دو اجباری نیست .شما هرکاری دوست داری بکن .یکی شرایط داره یکی نداره .من که دخترمو نه یک میزارم نه دو .
چون همه چی باهاش کار میکنیم .زبان و فران .نقاشی .کاردستی .مسخره بازیه گ
الان من دخترم مهد میره کلی چیز یاد گرفته کلی عوض شده ب نظررم عالیییه پیش ۱هم میفرستم
میشه بگیچند سالشه؟ دخترمن ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ .باید بره پیش ۱؟؟
مهد کودک بیشتر هدف نگهداری کودک هست واموزش خیلی جزئی ولی پیش ۱ کمی آموزش دارند، پیش ۲،اموزشها پیشرفته تر میشه
سطح بندی آموزش پرورش هست.
توی مهدها نوزاد، نوپا، کودکستان، پیش۱، پیش ۲.
پیش ۱ شروع آموزش هایی هست برای بچه هایی که مهد میرن با گروه سنی خودشون.
ببین اجباری بودن نبودنشو مطمئن نیستم ، فقط میدونم بچه چهارسال تمام باید آموزشهاشو شروع کنه و این پیش یک مقدمه ای بر آموزش پیش دبستانی اصلی هست و پیش دو مقدمه ای بر دبستان و بچه های نیمه اولی بهتره که بگذرونن چون با بچه های نیمه دوم که حداقل ازشون شش ماه بزرگتر هستن سر کلاس اول میرن و ممکنه به لحاظ تحمل جو کلاس و یادگیری کم تحمل تر باشن اینجوری بچه ها باهم تراز میشن و خودشون راحتتر قوانین کلاس درس و درک میکنن
هیچی یکیه اجباری هم نیس
عزیزم شما بذاری همون پیش یک بذار . چون همه شون هم سن هستن . مهدکودک سن و فهم و درک بچه ها بالا پایینه . ولی اینجا بهتره همون مهده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.