۹ پاسخ

نه اصلا دلم پنیر میخواد🤧 تخم مرغ 🥴 شیرینی خامه ای🤦🏻‍♀️

نه عزیزم خیلی چیزای دیگم نباید خورد سختته شیر خشک بده

دخترم سه ماهش بود دکتر گفت پنیر و کیک و بیسکویت بعضی موقه بخور گفت نیازی نیس ایقد سخت رژیم بگیری ولی من نمی‌خورم

مه دیگه 🥺
من که همش گرسنهمه، نمی‌دونم چی بخورم، گوشت گوسفندی‌ام دوست ندارم

نه الان یک ماهه اصلا نخوردم و خیلی سخته بعضبا میگن راحته میخوام بزنم تو دهنشون دلم میخواد ببینم خودشون میتونن ده روز این رژیم و رعایت کنن😅
علاوه بر لبنیات هیچ کیک و شکلات و گوشت قرمزی ام نخوردم خیلی از میوه ها هم نمیشه خورد

کلا نباید یجوری تا 6ماهگی رژیم سفت وسخت رعایت کن بعد از 6ماهگی با تست میتونی علاعم رو چک کنی مثلا یروز یکم پنیر بخور ببین چه واکنشی نشون میده

خیر متاسفانه

من گوسفندی میخورم

چقدر سخته واقعا🥲 من بعضی اوقات شاید یک کیک خامه ای چیزی بخورم..

سوال های مرتبط