۷ پاسخ

ی سری چیزا دست خود آدمه ولی گاهی ی اتفاقایی ناخواسته میفته ک تو نمیتونی توش دخیل باشی ک قسمت میشه همونجور باشه

آره من به شدت معتقدم یعنی تو زندگیم چندباربرام اتفاق های غیرمنتظره افتاده یه چیزایی که من معتقدم همه چی به خواست خداست همه چییییی

از بدو‌تولد برای هر انسان جفت در نظر گرفته میشه برای همین میگن یا نسیب و یا قسمت . ارتزاق . مسکن. ازدواج . مرگ همه قسمته

بستگی داره یچیزایی تقدیره اما یچیزایی دست خودمون با تصمیم هایی که میگیریم اون اتفاق رو شکل میدیم

من اعتقادی ندارم، قسمتم خودمون رقم میزنیم

اره بنظرم حقیقت داره

نوچ مثل این میمونه بری بری یهو بیوفتی تو چاه بعد بگی قسمت بوده ن عزیز هرچی هست خود آدم سر خودش میارع

سوال های مرتبط

مامان حنا مامان حنا ۳ سالگی
مامان جوجه🐣🐣 مامان جوجه🐣🐣 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی
مامان هلما جونم مامان هلما جونم ۳ سالگی