مامانا دردو دل
پوشک شیرخشک فرزند پروری

تصویر
۵ پاسخ

خواهرم داشته باشی کسی که نتونه به مادرش حرفش دلشو بزنه مطمئن باش به خواهرم نمیتونه منم مثل توام به مادرم هیچی از دلخوری‌های زندگیم‌ نمی‌گم چون میدونم جز ناراحتی چیزی براش نداره خواهرم دارم به اونم هیچوقت نگفتم

بزار بره ولشکن هرچقدر مرد رو محدودکنیم فکر میکنن چه عنی هستن برات مهم نباشه

کجایی مگه؟اگه تو شهر هستی خودت برو بیرون چکار شوهرت داری

وای‌ این مردا چشونه؟ 😆بگو باشه تو‌ برو منم با بچه میرم بیرون یه هوایی عوض کرده باشیم، البته درستش این بود دست جمعی برین ولی حالا که دعوا شد کشش نده

ولش کن بگو باشه هرجا خواستیم بریم با هم میریم

سوال های مرتبط

مامان سام👶🏽 مامان سام👶🏽 ۳ سالگی
مامان حنا مامان حنا ۳ سالگی
مامان جوجه🐣🐣 مامان جوجه🐣🐣 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی
مامان هلما جونم مامان هلما جونم ۳ سالگی