خب کاندوم استفاده کن که دیگه ۱۰۰ درصد مطمئن شی
قرص یک ماه جلوگیری میخواد ولی هر روز بخوری یادت نره جلوگیری نمیخواد ، منم میخوردم ولی بهم نساخت خارش بدن گرفتم و پاهام خیلی لک آورده قطعش کردم
ایو دی
من قرص و امپول ب بدنتم نساخت مدام همش خونریزی داشتم الانم طبیعی جلوگیری میکنم محض احتیاط ی قرص سقط هم تو خونه دارم ک اگر ی روز باردار بشم قرص بخورم ک سقط بشه
باورتون میشه اینجور سوالا برام خیلی عجیبه چون شاید تو سال ۳دفعه با همسرم رابطه داشته باشیم اونم از طرف من😐
ما طبیعی
من قرص نمیخورم بدنم مهم تر از هر چیزی
کاندوم بی دردسر تر از همه روشهاس 😁
من قرص میخورم دوساله فقط همین
من قرص میخورم جلوگیری دیگه هم ندارم
من فقط قرص میخورم
سه تا هم بچه دارم دیگه هم بچه نمیخوام
من کاندوم بعصی وقتا هم طبیعی
خوبه دیگه، دوتا روش باهم داری
بدنتو میخوای داغون کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.