دوس ندارم اصلا زشته
من دوست دارم ولی نه دوتا مبارکت باشه گلم❤️🫰🏻
اولین چیزی ک میاد تو ذهنم شیطان پرستاس
حیف این لبای زیبا ک چیزی بره روشون .
سلیقه ی من نیس ولی مبارکه قشنگم...
میتونی یکیشو در بیاری ،فکر کنم با یکی قشنگ تر باشه. بازم به حس خودت بستگی داره که دوسشون داری یا نه😍😍
بتظرم یدونش قشنگتره بازم سلیقه ایه مبارکت باش
یه دونه بهتره
دوستش جالب نشده
ولی خب سلیقه ای هستش
مبارکت باشه عزیزم مهم اینه تو دوست داری سلیقه ایی دیگه
من روی ابرو خوشم میاد
ولی بنظرم یدونه قشنگه
نننننه.... لبات خیلی خوشکله حیف اینارو بزاری
اوفففف چ جذابه
یکی باشه بهتره
لبات خوشگله فقط
عالیهههه مبارکت باشه
ولی یه طرفو میزدی بهتر میشد
خوشکلههه ولی یکیشو دربیاری ناناز ترع
خیلی خوشگله
چرا تایپک پاک کردی کنجکاو شدم چیشده🫠
لباتو ژل زدی؟ خیلی نچرال و قشنگه
من بینیمو زدم بعد۴ روز دراوردم انداختم اونور
حوصلم نکشید
wooooow،چه خفن
دردم گرفت😆😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.