#فرزند پروری
#شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

انشالله خدا بزرگه انشالله این فرشته ها همیشه لبشون خندون باشه

ان شالله خدا کنه امیدواریم

من درسته منطقه چنگی هستم ولی خونه تکونی میکنم هروزم‌میشنویم امیدمو از دست نمیدم

🙏🙏✌️✌️🥰🥰

الهی امین

امیدوارم. کاش نور امید برگرده به دلهامون

منم ایشالله هم سفره هفت سین میچینم هم سبزه میخوام بکارم

به امید خدا همه با دلی پر از شادی سفره هفت سین بچینن

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان شایان🍓🐣 مامان شایان🍓🐣 ۳ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۳ سالگی
مامان نیل🐧🧸🌈 مامان نیل🐧🧸🌈 ۲ سالگی