احساس میکنم دهانه رحمم باز شده دهانه واژن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐

۲ پاسخ

اگ احساس می‌کنی حتما برو دکتر من پارسال باردار بودم هفته ۱۵بودم ب دکترم گفتم حس میکنم دهانه رحمم سنگین شده اما دکترم گفت تو فک میکنی وبعد چند روز بچه رو زایمان کردم چون دهانه رحم واقعا باز شده بود نمیخام بترسونمت اما حتما برو

حسه ...

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی