۳ پاسخ

من یکساله گرفتم راضی بودم خوب بود

من یکماه روگرفتم

من یه ماهه گرفتم خوب بود بد. نبود

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان امیرحسین🩵 مامان امیرحسین🩵 ۳ ماهگی