برا من خیلی کاربردی بود اشتراک یکساله گرفتم
غیر از کاربردی بودنش سرت گرم هم میشه با صحبت کردن با مادرای دیگه مثل خودت
من سه بار گرفتم پنجاه پنجاهه خیلی هم کاربردی نبود برا من
من
نه والا چیز خاصی نداره همه دوره هاشم باز جدا پولیه
من گرفتم ..اره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.