پواربینی و تب سنج دیجیتالی داروخوری وتخت کنارمادر من گرفتم اصلا کارایی نداشتن
شیشه شیر و پستونک ام بنظر من یچیز خوب بگیر
من شیشه دکتر براون گرفتم خیلی عالیه فقط پیرکس باشه طلقی هاش خیلی بو مبگیرع
پستونک ام بیبز و فریگ میخوره ک عالیههههه
سلام
کریر اصلا نخر
صندلی ماشین اگر خودت رانندگی مبکنی چیز خوبیه من نگرفتم چون برند خوب و معتبرش بالای ۵۰ تومنه غیر این بدرد نمیخوره نگیری بهتره
صندلی غذا ام اگر خودتون سر میز غذا میخورین بگیر اگر زمین غذا میخورید پرتابل بگیر
پرتابلو میتونی رو صندلی ام بزاری ولی صندلی غذا بلند کوتاه و فسقلی نمیشه
درمورد لباسم توجه کن ب فصل و هوا و سنش
بنظر من سایز صفر و ست بیمارستانی بیشتر ۴ دست نخر
چون اگر بچت درشت باشه همونم بهش نمیخوره. اگر ریزه بود میپری بازار دو س دست دگ میخری
من جوگیر شدم لباس بیرونی فسقل فسقل خریدم همششششش بعد دوهفته کوچیک شد! بچه نوزاد ام ک توی دو هفتع لباس مهمونیی نمیپوشع
من فعلا چیزای کاربردی و اونایی که دوس دارمو گرفتم😅🤣
تاپیک این همه گذاشتم توجه نمی نمویی😂🥸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.