۶ پاسخ

فکر نکنم روزی که تخمک آزاد میشه رو بگن، فقط سایز فولیکولارو میگن و تعدادشو
روزش رو خودت با کیت میتونی پیدا کنی

۱۲تا ۱۴ برو

شما روز۱۳سیکلت بروسونو اندازه فولیکولات مشخص میشه ازروز۱۰هم به مدت ۵روز کیت تخمک گذاری بزن هرموقع که دوخط همزمان پررنگ شد تخمک آزادشده همون روزیاشب اقدام کن فقط باادرارصبح نزن

عزیزم روز ۱۲یا۱۳پریودی برو سونو تا سایز فولیکول نشون بده

۲۵خرداد برو

بستگی به تعداد روزهای دورتون داره
من تقریبا میانگین دوره هام ۲۸ یا ۲۹ روزه است
دکتر بهم گفت روز ۱۲ برو برای سونو فولیکول🩷

سوال های مرتبط