منم مثل شما.باید تحمل کرد
فقط تحمل🥲🥲
واى برا من كابوس شده تصور اين لحظه😐🤣همين الان با لثه يه گازايي ميگيره
مماخشو بگیر ول میکنه
دماغشو بگیر سریع ول میکنه
هرچند دختر من خندش میگیره دماغشو میگیرم فک میکنه دارم باهاش بازی میکنم🤣
هیچی گلم تحمل کنی باید مال منو از ۶ ماهگی گاز میگرفت تا الان
تحمل خاهر 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.