۷ پاسخ

منم مثل شما.باید تحمل کرد

فقط تحمل🥲🥲

واى برا من كابوس شده تصور اين لحظه😐🤣همين الان با لثه يه گازايي ميگيره

مماخشو بگیر ول میکنه

دماغشو بگیر سریع ول میکنه
هرچند دختر من خندش میگیره دماغشو میگیرم فک میکنه دارم باهاش بازی میکنم🤣

هیچی گلم تحمل کنی باید مال منو از ۶ ماهگی گاز میگرفت تا الان

تحمل خاهر 😂

سوال های مرتبط