۳ پاسخ

عزيزم اصلا اصلا بلافاصله قبل و بعد شير نده
چونكه بالا ميارن
دخترمنم اينجوريه
من شربتو كوچولو كوچولو ميدم بينشم اب ميدم اينجوري بالاش نمياره
دوباره بهش بده

یه ربع بیست دقیقه میکشه دارو جذب بشه بنظر من بده ولی کمتر

دخترمنم شربتاشو بالامیاره من وقتی تب میکنه شیاف میزارم

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی