۵ پاسخ

دونه های به رو دم کن بزار قشنگ بجوشه تا رنگش قرمز غلیظ شه
بعد بده بخوره

چها تخم هم یه قاشق مربا خوری بریز تولیوان و اب جوش بریز صبر کن دونه هاش باز شد بعد یا همینجوری استفاده کن یا با عسل یا نبات استفاده کن

سیب درختی پوست بگیر و چند تا دونه به و اب بریز تو ظرف بذار بجوشه لعاب که داد،به دونه ها رو جدا کن و سیب داخل لعابش له کن استفاده کن

باید دونشو بگیری عزیزم اول خوب بکوب بعد روش آبجوش بریز زیاد نریز ک ابکی بشه بعد بذار چند دقیقه ای لعاب بده از چای صاف کن رد کن بده بچه بخوره برا سرفه و خلط سینه خیلی خوبه

چهار تخمم خوبه
خود دانه به

سوال های مرتبط

مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی