انقباض دارم ولی درد ندارم زیاد برم دکتر؟

۲ پاسخ

نه وقتی درد داشتی و دردات تقریبا زیاد شد برو چون اینجوری بری الکیه بدون درد دهانه رحم باز نمیشود

اگه منظمه برو

سوال های مرتبط