۱۰ پاسخ

ارهههه جدیدا یادگرفته میزنه تو سر خودش گوشاشم میکشه بهمراه جیغای بنفشششش😑

اینا دیگه جز مراحل 2 سالگی هست و باید با مدارا و صبوری کردن و رفتار درست ازش گذر کنیم

واس من بود😐😂

وای همسایه هاهم ازم کلافن

زبون نفهم و لجباز 😵‍💫

آره دوسه روزه خیلی زبون نفهم وجیغ جیغو شده،منو باباشو دیگه کلافه کرده

زبون نفهم خوب اومدی😂

تا دلت بخواد😅😅😅

خیلی

یعنی فقط میتونم بگم خدایاشکرت از این جیقا

سوال های مرتبط