ارهههه جدیدا یادگرفته میزنه تو سر خودش گوشاشم میکشه بهمراه جیغای بنفشششش😑
اینا دیگه جز مراحل 2 سالگی هست و باید با مدارا و صبوری کردن و رفتار درست ازش گذر کنیم
واس من بود😐😂
وای همسایه هاهم ازم کلافن
زبون نفهم و لجباز 😵💫
آره دوسه روزه خیلی زبون نفهم وجیغ جیغو شده،منو باباشو دیگه کلافه کرده
زبون نفهم خوب اومدی😂
تا دلت بخواد😅😅😅
خیلی
یعنی فقط میتونم بگم خدایاشکرت از این جیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.