۷ پاسخ

کلا داری کاره اشتباهی میکنی از شیر گرفتن اینجور نیست چرا عذاب میدی بچه رو


از شیر گرفتم اینطوریه مثلا اگر بچت ۲.۳ بار تو خواب ۹۰ سی سی شیر می‌خورد همیشه تو خواب الان بکنی۲ بار ۶۰ تا بعد از چند روز ۱ بار تو خواب ۶۰ تا بدی. بعد از چند روز ۱بار تو خواب ۳۰ تا بدی

اینجور ک یک دفعه ندی زجر میدی بچرو

این پروسه برای من یک ماه شد،هربار که بیدار میشد چند سی سی شیرش رو کمتر میدادم،کم کم تعداد وعده ها کم شد،فقط یک شب بهش آب دادم و دیگه تموم شد😴

عزیزم این پروسه بین دو هفته تا یک ماه زمان می‌بره یهو قطع نکن معلومه بچه معدش عادت داره حالا هی آب بدی من این راهو رفتم مثل شما با عجله خواستم شروع کنم هم بچه عذاب کشید هم من ببین کم کم باید تغییرش بدی

دختر من ک دیگ خودش شیر شب نخورد

اب بده
دکتر به من گفت هروقت بیدار شد اب بده یکم

اوخی کوچوله گناه داره

منم اینجوری کردم
گریع میکرد میذاشتمش روپام تکونش میدادم میخوابید
تا اینکه قط شد

سوال های مرتبط