۸ پاسخ

سر۴ساعت پارکیدبده دوبرابروزن نزاردیرتربشه حتی ۵دقیقه زودتربده کنترل میشه

پیاز حلقه کن بزار کف پاش جوراب پاش کن سریع میاد پایین

من یکشنبه زده بودیم هنوزم بهونه گیری. میکنه ولی دیگ تب نداره. شب اول خیلی بود تا صب بیدار بودیم

واکسن ۱۸ ماهگی چند تاس الان

ن آزمایش ن واکسن فقط
تبش رو 38 نیم بروفن دادم الان

آزمایش 18 ماهگی دادین؟تیروئید و ویتامیناش نرماله؟

تبش چنده

كي زده واكسن؟
دختر من امروز زد و بيداريم 😢

سوال های مرتبط

مامان 💗🦋elina🦋💗 مامان 💗🦋elina🦋💗 ۱ سالگی
مامان مهیلا مامان مهیلا ۲ سالگی