خوشبحال اونایی ک بچهاشون شبا میخابن😢😶

۹ پاسخ

نگران نباش خوابش تنظیم میشه ب زودی

برا من هنوز خیلی کوچولوعه نصف نیمه میخابه

اره والا😅🤭🫣

بچه حداقل تا ۳ ماهگی خوابش همینه سخت میخوابن غصه نخور😂

آره والا

من اگه پسرم بخوابه هم دیگه خودم خواب شبو یادم رفته از بس این مدت بیدار بودم شب تا صبح🥺

ما که بیداریم🤣😭

موافقم

واقعا

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی