۵ پاسخ

دختر من هرشب از ساعت ۱۲ تا ۴ ۵ صبح گریه میکرد گریه میکرد در حدی بود ک نفسش میرفت از گریه خیلی وحشتناک بود🥺😭
دیگ همه نوع قطره امتحان کردم‌اخر اینفاکول جواب داد خداروشکر

کولیکید ،گرمیچر داده و دومپریدون برا منم اینا رو داده

من دو شب خیلی گریه ک تا ساعت س فقط گریه
بدش بردمش دکتر غلامی داروش داد دوبار ک دادمش بچم از این رو ب اون رو شد
الان حولش ی هفته پیش بردمش بازم
گفت خداروشکر کولیکش تموم شد 😍

هررررررررررشب

بیداریم همه شبها 😭

سوال های مرتبط