نه واقعا کارمایی نیست ، ۸ سال منتظر موندم تا خدا تلافی کاری که باهام کردن با زندگیشون بکنه ولی ندیدم ... دیگه بیخیال شدم و به زندگیم رسیدم
اتفاقا انگار همیشه خدا هم با اینجور آدماس که به دیگران بدی میکنن
پس رها کن و خودتو اذیت نکن عزیزم
آدمای بد همیشه خوش شانسن پس ول کن قبلا منم مثل تو همش اینجوری میگفتم همش میگفتم خدا ی کاری کن ولی هیچی نشد بیخیال شدم
عزیزم منم دقیقا مثل توام
نه کارما نیست متاسفانه این کارما رو واسه ادمای ساده و مظلوم دراوردن تا بشینن یه گوشه کاری با ظالم نداشته باشن
عزیزم از قدیم گفتن ظالم همیشه سالمه
وقتش بشه خدا خوب میچینه تا جواب کارشونو بدن
من ی خاهرشوهردارم خیلی بد جنسه اوایل ازدواجم بم تهمت زددفحشم داد ومن فقط گریه کردم
ب اون ی جاریم فحش داد
خونواده شوهرشو دهنشونو جر داد
یسری دیدم یقه مادر شوهرشو گرفته دعواش میکرد وفحش میداد
الان پسرش شده ۱۳ سالش دمار از روزگارش دراورده میخاد از خونه فرار کنه
دیشب فهمیدم همه چی ب وقتش اتفاق میفته حالا نوبت خودشه عذاب ببینه
همه چیزبه وقتش.من وشماحکمت خدارونمیدونیم.شایدالان وقتش نباشهوشایدالان به ضررشماباشه.شایدخدایه جوری بخوادتلافی کنه که قشنگترین تلافی باشه ولی الان هنوزوقتش نباشه.بسپاربه خوده خدا.بگوبهترین سناریو رو برات بچینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.