۱۵ پاسخ

با آب خالی میشورم اگه آب در دسترس نباشه پنبه خیس میکنم باهاش تمیزش میکنم

آب.گاهی اوقاتم دستمل مرطوب

اب و شامپو بدن

آب هر دفعه قشنگ میبرم میشورمش میارم خشکش میکنم پماد کالاندولا میزنم پوشکش میکنم تا حال‌حالام نسوخته
توام تاجایی که میتونی بشور این و اونورشو تمیز بشور درسته بچن ولی ترشح دارن بزار بچه عفونت ادراری نگیره

یعنی برا شستشو مایع خاصی نیس بگیریم که خوب یاشه

آب خالی

اگر پی پی بکنه و مدفوع داشته باشه با آب می‌شورم اما ادرار خالی رو با پنبه و آب ولرم میکشم‌‌‌‌....جایی هم باشم شرایط شستشو نباشه دستمال مربوط میزنم

فقط آب بعضی موقع ها هم یه کوچولو شامپو بچه

تو روشویی با آب، خیلی خوابم بیاد حال شستن نداشته باشم با دستمال مرطوب

با آب میشورم
اگه پی پی کنه با صابون مخصوصش

فقط اب

با شامپو گلرنگ🫩😂

دستمال مرطوب گاهی هم اب میزنم

آب. خالی

دستمال مرطوب ایزوتونیک مولفیکس(کلا بر پایه اب هست بدون الکل و اسانس)

سوال های مرتبط

مامان دیناوپسرگلم❤️ مامان دیناوپسرگلم❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی