خوب کردی طلا خیلی رفت بالا
اینکه میگی گرون بود چون نو بوده طلا
اجرت طلا تا ۳۰ یا حتی ۵۰ درصدم میکشن رو طلا
اینو میگم بهت که میخوای بخری برای سرمایه گذاری طلای آب شده بخر یا دست ۲
برای سرما گذاری طلای نو باید بگذره یکی دوسال
الان گرفتی دیگه توفکرش نباش ولی دفعه دیگه بگرد دنبال دست دو
چرا پشیمون خوب کاری کردی، طلا رو هر زمانی بخری خوبه
مار خوبی کردی پشیمونی نداره عزیزم
فقط پس اندازاتو تبدیل ب طلا کن سکه پارسیان نگیری ک من همین دیشب سکه ۱.۵ گرمی بردم بفروشم تلوزیون بخریم گفتن باید بشکونیم وزن واقعیشو در بیاریم شکوندن سکه ام قلابی بود و دو میلیون بیشتر ارزش نداشت😞
نمیدونم چ حکمتی توش بود
کار درستی کردی عزیزم
چرا پشیمونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.