این مارک بیبی چک خطا داره؟؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ببین ب نطر من تو که نهایت باید ازمایش بدی ک مطمین شی، پس اصلا هزینه برای یه بیبی دیگه نده، برو ازمایش که اگه مثبت بود قرص و اینا شروع کنی....وای من اصن یادم رفته چیا میخوردیم تو این دوران ولی خب حداقل تو اسید فولیکو ک باید مصرف میکردی، نکردی

یه مارک دیگه هم‌بگیر بزن

همه احتمال خطا دارن واس دوستم کامل دو خط قرمز بود به همه ام گف حتی آزمایش خونم مثبت زد رف سونو گف طحال مشکل داره باید طحال برداری اون این خطارو زده الان دختره طحالشو برداشته

مبارکه عزیزم.این مارک استفاده نکردم

وای چرا همه مون هم دردیم منم دیشب بی بی چک زدم همون لحظه هردوتاش قرمز شد
من نمیخام میخام سقط کنم راه حلی داری

فائزه جان مثبته نگوکه واس خودته
اگه مثبت باشه درسته

حتما خبر ازمایشتو بگو

خودت بچه میخواستی یا ناخواسته شد؟

راسته،مبارک عزیزم

میخوای یکی دیگ بگیر بزن مثبت بود میری ازمایش

منم استفاده نکردم راستش

استفاده نکردم..خیلی مارکهای جدید اومده ولی اگر مثبت بود بدون که مثبته و برو ازمایش...حالا مثبته یا منفی؟
اگ منفیه باز صبر کن یکم دیر تر بزن

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته بیست‌ونهم بارداری