خانما بنظرتون هاله داره؟

تصویر
۱۳ پاسخ

بلهههه

بلههه…واسه من یکم از این رنگ بیشتر داشت دوقلو داشتم😃

هاله همون اول افتاد مثبته
اگ‌بعد نیم ساعت افتاد منفی

والا من سر رادین اینجوری کم رنگ بود حامله بودم

مثبته

والا من نمیبینم خواهر اون خط تبخیره بنظرم اگه‌هم‌باشه اینجا هرکی‌ببینه میگه‌مثبته یه آزمایش برو الان خیالتو راحت کن

مثبته انگار چند روز تأخیر داری

مبارکه😍🤣

آره 🫡🫡

اره داره🥲

انگار ک خط تبخیره

اره داره

داره ولی خط تبخیره فکر نمیکنم حامله باشی برای من دقیقا اینجوری بود نبودم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان نازگل وکوروش مامان نازگل وکوروش ۱۴ ماهگی